mylife

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karin Melander - 31 augusti 2011 07:19

Förlåt att jag inte har bloggat har inte haft tid bara :(Jag har en ny häst nu på 175 som kallas för Bamse men heter sander :) jag provred han i Västerås andra sidan sverige och hoppade 130-140 och nått på 150 så himla underbart:)Hästarna har gått så bra förra veckan :)Tävlade i lördag i falkenberg hoppade LB+5 och då vann jag med easy och kom trea med Apache sen skulle jag hoppa LA DM men det blev inget för dom bara vänta i 2-3 timmar för att det skulle regna men det bara blev värre så vi fick inte hoppa men gick med mig iallafall 2 rosetter:):):):)Hejdå kram karin

Av Karin Melander - 24 augusti 2011 15:56

Kom igen nu komenterar annars så tar jag bort frågorstunden eller hela bloggenKOM IGENidag Har jag varit skolan och ridit Easy sen träna Apache Igår så tränade jag easy och det giick supeeeer hihiInte så mkt bloggande men jag kommer inte håg nått hihi Kram

Av Karin Melander - 23 augusti 2011 17:22

Hej bloggen:)Idag bloggar jag från mobilen så kan inte lägga ut bilder;( men men det kommer nya bilder snart så va uppmärksamma:))Idag i skolan va det bra väldigt busig va jag haha:)Jag har ridit Apache och snart ska jag träna Easy för Rickard Rådos gryyyyyymm tränare asså :):):D Och imorgon ska jag träna Apache för Carljohan gryyyym meed:):)Nu ska jag ha en frågestund så jag kommer med svaren på inlägg när jag har några frågor:)Inga frågor är för dumma så ställ vad som helst det gillar jag:):)Ni går på er till på torsdag så kom igen frågor vill jag ha :)Mina svar kommer att vara på riktigt med hihi:)Kram på er från eran Karin:)

Av Karin Melander - 22 augusti 2011 18:05

hejsan:D


idag har jag varit i skooolan och hålt på massor haha kompisarna va bäääst:D


jag har ridit apache och mamma zorro men bytte sen men apache va jätte fin hoppade ett hinder bara för att kolla hur han är med bakbenen men han va suuupeeer


nu ska jag tjata på min brorsa för han ska hjälpa mig med mobilen he he he:D


imorgon skola och kanske träning på kvällen


hej svejs:D

Av Karin Melander - 21 augusti 2011 21:38

Hej allihoppa:)Igår så tävlade jag på easy och hon va jätte fin med hackamore så i LA då kom jag 6:a hur fin som helst och i msvb hade jag ett litet pet men jätte fin va helt förvånad hur bra hon gick med sånt asså att det hjälper så mkt bara så där så nu så gillar hon inte bet har vi redat på men ja så nästa vecka blir det DM med easy och Apache. Och han kommer bli helt knäpp haha har inte tävlat på typ 3 veckor haha:)Men idag har jag ridit ut på easy bara skrittat då så hon sträcker på sig:) sen så mockade jagoch gjorde maten till dom :)Sen efter det åkte vi till Jönköping för att kolla på två st storhästar och dom va helt underbara :))Imorgon börjar skolan igen vet ejvad jag ska ha på mig men då se imorgon och förlåt att jag inte ha skrivit är så mkt på gång nu men ses imorgon tror jag:)// eran Karin :):)

Av Karin Melander - 19 augusti 2011 17:43

Hej allihoppa:D


jag hann inte blogga igår för det va första skoldagen och rida ochs å va jag jätte trött med på kvällen men dagen va ändå bäst med i skolan få träffa kompisar och allt börjar ju 9:an nu så det är skill:D


igår så red jag ut med en i stallet och så red jag dressyr på zorro gick hur bra som helst bara att islandhästarna kom förbi typ 5-6 st och dom hatar jag sååååå mkt bara ingnorerar oss licsom......


idag så va skolan med ocg det va bra igen så klart hihi:D:D


red med apache haan vaaaa väldigt piiiig haha helt knäpp haha :D

och har packat till imorgon med för då är det tävling i göteborg med easy och jag ska hoppa LA MSVB första tävlingen med hackamore men hon går jätte bra i et så roligt:D:D


men nu är jag hos en kompis som står i vårat stall och vi ska äta tacos och sen godis och allt :D


// karin puuuuusss åå kraaam

Av Karin Melander - 17 augusti 2011 15:08

hej bloggen:D


idag har jag ridit och mockat gjort maten och massa massa meer:D

kl 6 ska jag träna med easy få se hur det går med det nya hackamoret hehe
:D

IMORGON börjar jag 9:an asså älvsåkersskolan bläää orkar inte är den sista dagen asså idagg:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

på lördag ska jag tävla med easy LA oxh MSVB och på söndag ska jag kolla på häääst:D blir roligt


//karin

PS. komentera om ni vill att jag ska ta ett lååångt inlägg om mina hästar:D:D:D   min hund charlie   2:a msva   2 i msvb

Av Karin Melander - 16 augusti 2011 10:04

hej allihoppa jag kunde inte blogga igår för att jag va med hästarna helaaa dagen:D:D


men jag provade ett hackamore på easy och det givk suuper... hon håller på väldigt mkt med munnen och huvudet och nu när jag provade det gjorde hon ingenting faktiskt suppeeer:D

hästarna har gått super hela helgen och idag så ska jag träna på apache för carljohan elsofsson sen imorgon med easy då för rickard rådos:D:D


tyvärr är det så att min c-ponny är till salu för jag känner att jag har gjort allt med han nu ovh så är han ju 13 år nu och sånt men är ju lång på han... man måste ju sälja hästar så  gå in på hastnet och sök på UNDERBAR c-ponny finns filmer på youtube på KarinMelander...


fick en fråga:

Kan du inte lägga upp bilder på din förra ponny Star?
Hur tycker du att de går för Star o Pernilla Svenäng som har henne nu? Är hon fin nu?

jo jag kan lägga ut bildet nu på detta inlägget...

jo det går vell bra tror jag hon är fin tycker jag med asså det är svårt att svara för jag har inte så mkt kontsakt med pernilla men lite men Star har ju sina saker med för sig som jag har sett men det går framåt:D tyvärr hjade jag bara denna bilden på henne detta är star då som jag hade    fina easy   fina apache   apache   i skandi   bäbis




jag hade ju varit på krk hela helgen och hjälpte till och allt gicvk supper träffa massa folk som man inte ha gjort på länge:D:D



men komentera om ni vill att jag ska lägga ut ett inlägg om mina hästar ooch såånt



pears and love karin:D

Presentation


Hejhej! Mitt namn är Karin Melander, brukar kallas för kakan (vet inte varför). Jag älskar hästar och att rida, sen gillar jag också kläder och mycket annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards