mylife

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

sorrryyy

Av Karin Melander - 13 december 2011 21:33

hej alliihoppaaa


sorry att jag inte har bloggat sen i lördags men men har inte haft tid eller sååå fullt uuuppp!!!!


ja vad har man gjort idag dåå inte såå mycket har varit i skolan och sååånt och så gav jag hästarna maat vid 4 och sen in igen och kolla på tv och åt lite och sååånt!!


i igår så skulle jag blogga men jag hann inte för jag va tvyngen att PLUGGAAAAAAAAA!! men jag red alla igår iallafall och dom gick hur fint som helst:D


idag har bamse fått massage meeed han tyckte det va såå skööönt:D

idag skulle det igentligen var träning med easy med blev inget för det blev inställt för att det stormar uteee men imorgon blir det träning fast med apache:D  


jaaaa nuuu på tv då kl 15.00 till 16.00 är det OC och det programet assååå älskar deet:D <33


ngr som fråga om outfits och sånt men det är lite svårt för jag är inte såå teckniskt av mig för jag vet ej hur man tar in bilder från min iphone haha:D


imorgon så ska man ha trippelboll med klassen och har gjort en jätte goood matsäck


pasta med bacon och grönsaker

mackooor

dricka

julskuuum

choklaad


hihi:D


ni får ha det en trevlig kvääälll:D

 
 
Ingen bild

Fernanda

14 december 2011 16:19

hej karin, jag har för mig att du har haft en cponny (?) som hetter star?!
vart hamnade hon? har ägaren någon blogg eller liknande?
tycker du att star har blivit finare sen du sålde henne och att de har gått bättre eller tvärtom?

Karin Melander

15 december 2011 12:54

Hej... jo jag har haft en c-ponny som heter star!
hon hamnade hos en som heter Pernilla Svengäng... hon har en blogg men vet ej va den heter!
asså jag tycker att det går bra för henne men det gick lika bra för mig också!!

hoppas du är nöjd med svaret :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Melander - 19 december 2011 14:00

frågeeeestuuund på gåååång     är 100% ärliiig!!!   xoxo karin:D ...

Av Karin Melander - 17 december 2011 14:25

HAHAH, hur gammal är du? 15..och ka inte stava rätt...vem fan tror du att DU är? o du svarade inte ens på häften av frågan....bra att du skryter med 120 130 banor, jo sure. de ska jag söka upp. ta bort bloggen för fan         om du säger de...

hej

Av Karin Melander - 17 december 2011 13:05

hejsan allihoppa   har fått en komentar som jag tänker lägga ut   Hittade hennes blogg och facebook. har pratat med flera som känner dig och som känner Pernilla och dom flesta (9/10) tkr att det har gått bättre för Pernilla än vad det gått fö...

Av Karin Melander - 15 december 2011 12:54

Heeeej allihopppaaa:D:D   jaaaa nu är man i skolan och har en data lektion typ om indranet.se om gymnasium hur man ska välja allt tyyp:D:D   idag ska man handla tills imoegon för då kommer det ngr kompisar som man inte har träffat på längeee:...

Av Karin Melander - 10 december 2011 22:33

Haaaaaalllllllloooooooj!!!   jaaaa dåååå....först så har man vaknat dåå haha... red ut med easy och hon va knäpp som vanligt. sen så tog jag apache och red ut med han ocksåå och han va väldigt knäääääpp haha:D:D   sen kom min syrra som jag ha...

Presentation


Hejhej! Mitt namn är Karin Melander, brukar kallas för kakan (vet inte varför). Jag älskar hästar och att rida, sen gillar jag också kläder och mycket annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards