mylife

Alla inlägg under november 2011

Av Karin Melander - 30 november 2011 13:52

Adele

someone like you


http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0&ob=av2e


"Someone Like You"

I heard that you're settled down
That you found a girl and you're married now.
I heard that your dreams came true.
Guess she gave you things I didn't give to you.

Old friend, why are you so shy?
Ain't like you to hold back or hide from the light.

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,"
Yeah.

You know how the time flies
Only yesterday was the time of our lives
We were born and raised
In a summer haze
Bound by the surprise of our glory days

I hate to turn up out of the blue uninvited
But I couldn't stay away, I couldn't fight it.
I had hoped you'd see my face and that you'd be reminded
That for me it isn't over.

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."

Nothing compares
No worries or cares
Regrets and mistakes
They are memories made.
Who would have known how bittersweet this would taste?

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."

Never mind, I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
Don't forget me, I beg
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead,
Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead."


:) <3

Av Karin Melander - 30 november 2011 08:25

Hejsaaaan:D:D


jaaa man har då inte klarat av det att vara utan fb i en dag. Gick in där nu typ och hade massor saker som har hänt:D:D inklussiv träning!!


a då sitter man här med goa humöööör aleex:D och har språk. det är en jäcla chilldag idag bara fyra lektion...


Igår så tränade jag med bamse och det gick JÄTTEEE braaa!!:D väldigt bra träning kan man säga och nöööööjd att jag har min tränare som tränare haha:D:D

Idag blir det träning med easyyy och min kompis ska hoppa apache:D


på söndag blir det KM då jag ska hoppa KM meed bamse och min kompis ska hoppa KM med apache oooooch med easy ska jag hoppa 1m 110:)  så den dagen blir det tre hästar med siig:D

På torsdag ska man till greva å hoppa bamse 110 och 120 debut:D och easy la msvb tror jag men jag ska intevara där hela helgen för det va fullt....


sen så blir det ju julafton haha och första veckan i januari blir det TRETOOORNSPELEEEN:D


ska ju åka till ullared meeed:D:D hahahahha <3


men ni får ha det såå bra åå komenteraaa!!!!:D:D

Av Karin Melander - 29 november 2011 09:05

VET NI VAD JAG HAR GJORT FÖRNÅGOOOT??????





HAR INGEN FACEBOOK I EN VECKAAA HAR JAG BESTÄMMT HHAHAHHA:D:D


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!



tror ni att jag kommer att klara deet?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


KOMENTERAAA!

Av Karin Melander - 29 november 2011 08:17

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? – Dem som alltid får en på skratt.. alexandra och helenaa!

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Hade engelska eller har engelska nu!!

3. Vad gjorde du för 30 min sen? – gick till skolan!

4. Vad hände dig 1993? – Då jag inte fanns, levde runt någonstans? :D

6. Tre ord varför du sist spydde? – Magsjuk?

7. Vilken färg är din hårborste? Svart!

8. Vad köpte du sist?- Present till Mathilda

9. Vad fick du senast i present? – pengar och lite saker

10. Vilken färg är din dörr? - typ vet ej!

11. Var förvarar du dina pengar? – Plånboken kanske? :)

12. Hur var vädret igår? – Storm, regn!

13. Vart kramades du sist? – mina kompisar

14. Vad ser du fram emot? – Jullovet, julafton och innebandyn mot lärarna/ andra 9an och helgen så klart!

15. Vad är 15? – Ett nummer

16. Vilken skostorlek har du? – 38-39

17. Vill du klippa dig? – Jaaa det vill jag

18. Är du över 25? -ha ha ha .... neeej!!!

19. Pratar du mycket? – ALLTID!!!

20. Kollar du på O.C.? – JAAA!!! älskar det

21. Har ditt namn ett "x" i det? - nooopp!

22. Känner du någon som heter Steve? - Nej?

23. Hittar du på egna ord? – Klart :D

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Olika tillfällen

26. Vad har du för mobil? – Iphone 4 svart

27. Vem ringde dig sist? - my boyfriend

28. Biter du på naglarna? - Ibland kan det hända..

29. Har du lockigt hår? – Ne och Ja

30. Vilken konsert ska du på härnäst? – ää vet ej...

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? – alla är perfektaaaa!!!

32. Hur många gånger har du svurit idag? – NADA!

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - fan ta dig!! william sluttaaaa!!!

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - Nej det har jag inte, tror nt de :)

35. Ska du jobba imorgon? - i skolan kanske? :d

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - vem tror duu??

37. Vad borde du göra nu? - hahha jobba i skolan kanske!

38. Har du något smeknamn? –kakan, kladdigkladdkakakarin

39. Sover du mycket? – Ja det gör jag! :D

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? – Street dance

41. Vad ska du göra på lördag? – vara med min kille:D

42. När var du ute sist? – hahahaha vet ej?

43. Har du gråtit idag? - Nej?

44. Är du en glad person? – Ja, ALLTID:D

45. Har du roligt nu? – aa lite:D

46. Vad äter du helst? – Mat?

47. Vem var du med sist? – Helena, Felicia, Alex, Eve

48. Vad heter din mamma? - Ann

49. Vad är ditt namn? - Karin (kakan)

50. Tycker du om någon just nu? - AAAAAAAA!!!!!:D:D:D

Av Karin Melander - 29 november 2011 08:11

Haaaaaaaaaaaj!!!



jaaa då är man i skolan med alexandra FLUUUM:D  alexandraemmas.blogg,se


idag ska man ha lite lektioner och sen heeeem åå rida... ikväll blir det träning med bamse får se hur det gååår HAHHA:D:D


Igår så red jag barbacka på easy och apache och dom va väldigt pigga haha:D men bamse fick vila för han va så duktigt i söndags... OCH igår så SPRANG jaaaag och det va huuuur skönt som helst... ska faktiskt springa lite oftare så jag orkar med och såånt :D


Vad ska ni göra i helgen dåå?????


Komenteraaa!!!!!


Hadee:D <3

Av Karin Melander - 27 november 2011 17:54

Haalloooj!!!


förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har varit med mina hästar och min kille :D:D


men i fredags så har jag ridit alla sen så åkte jag till min Matilda och firade henne och den kvällen pratade vi om allt verkligen :D:D


sen igår så red jag bamse och easy och det gick jätte bra!! med Bamse så gjorde jag som alltid värmde upp han lungt för han är sån häst som är väldigt rädd när man rider han i början! men sen brukar han slappna av:)


sen med easy så red jag som vanligt skritta cóch trava och gallopera sen tog jag något hinder såådäääär:D:D min kille kom med igår och vi åt pizza och jag godis, som vanligt så vill han inte haa!!

sen så hade vi myyyyys:D:D


idag så tävlade jag i orkanen i susedalen och i 1m så nollade jag grunden men i omhoppningen så rev jag sista hindret men jag skulle vunnit men jag kom 6:a ändååå:D:D men jag strök mig i 110 för framhoppningen va ute och det va inte det bästa lixsom och aaa men det är ingen ide att prata om detta dååå!! men en 6:a är bra iallafall är nöjd ändå:D:D


sen när jag kom hem så åkte jag till krk å red mina ponnysar för det blåste MYCKET:/

dom va suuper hoppade en studs och en kooort kombination och dom va huuur finna som helst:D:D


nu så sitter man här i mitt rum och hör hur det blåser och mitt rum blinkar typ haha ne det är inte roligt :/ :)


men nu ska jag vara med mina föräldrar och kolla på tvvvv YEEEEY:D



KOMENTERAAAAAAAA"!!""!!""!!""!!""!!""!!""!! vad jag ska blogga om:D:D


Haaadeee !!!!

Av Karin Melander - 24 november 2011 09:37

Hallooooj!!!!!


hejsan alla mina käraste läsare:D


jag har inte bloggat på länge men i tisdag så tränade jag med bamse och det gick jätte bra väldigt bra träning som jag har lärt mig mycket av::D

igår hade jag också tränat med easy och emmy med apache och det gick super. Easy va väldigt pigg och bockig så jag hållde på att åka av eller nått hahahaha:D:D

emmy va jätte duktigt är så stooolt:D


idag är det då skola och sååånt:D

idag ska jag till kungsmässan med min kille och min kompisar:D:D helena och alexandra <3 <3 <3

ska köpa presenter och göra något mer


sen ska jag hem och rida och sen mysa med min kille baaaaaaaaaaabeee:D



Hadeee!!:D

Av Karin Melander - 22 november 2011 08:39

HEEEJSAAAN!!


ja förlåt att jag inte har bloggat har inte haft tid men men igår så va det plugg dag hela tiden så det blev ingen ridning men jag mockade och gjorde maten till dom och sen tog in dom:D


plugga musik och lite NO

sen pratade jag med min kille och jag saknar han såååå mycket <3 <3 <3

i helgen har jag inte gjort så mkt, har ridit och min kille har varit här och sånt men ja ridit hela dagarna och i söndags red jag alla och va på kungs å köpte en vinter jacka på bik bok med min mamma och pappa och våran granne för vi hade visning på vårat huuuus:D


idag ska jag träna med bamse för carljohan dåååå och han är ju den grymmaste tränaren såklaaaart:D och imorgon ska jag också träna men då ska min kompis emmy tränaa apache :D


men det blir bara bloggandet nu för hinner inte sen men jag bloggar imorgon:D


HARREEE:D

Presentation


Hejhej! Mitt namn är Karin Melander, brukar kallas för kakan (vet inte varför). Jag älskar hästar och att rida, sen gillar jag också kläder och mycket annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards