mylife

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

tjabbaaaaaa:D:D:D:D

Av Karin Melander - 10 december 2011 22:33

Haaaaaalllllllloooooooj!!!


jaaaa dåååå....först så har man vaknat dåå haha... red ut med easy och hon va knäpp som vanligt. sen så tog jag apache och red ut med han ocksåå och han va väldigt knäääääpp haha:D:D


sen kom min syrra som jag har saknat henne assååå <3<3 


vi pratade väldigt mycket lite hemlisaaaar!!:D


sen typ kl 4 drog vi till kungsbacka ridklubb med bamse åå tränade för ulf ngn haha och det gick suuuppeeer duuupeeeer... :D


jaaaaaaaaa nu är man hos williaaaam :D:D:D:D



haaaadeeeet <3

 
 
Ingen bild

Gustav Tilander

11 december 2011 14:47

Lägga upp outfit och mera bilder kan du väl lägga upp i bloggen för den är tråkig när du inte bloggar om något intressant eller lägger upp något. Kan inte du ha en frågestund?
Har du kille?

Karin Melander

13 december 2011 21:17

heej

haha okej asså jag typ har svårt med sånt med min mobil eller såå men kan försökaa!!!okej tack för den!
ää jag kan ha en frågestund ngn gååång
ä aah det har jag. jag har tillomed skrivit att jag har det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin Melander - 19 december 2011 14:00

frågeeeestuuund på gåååång     är 100% ärliiig!!!   xoxo karin:D ...

Av Karin Melander - 17 december 2011 14:25

HAHAH, hur gammal är du? 15..och ka inte stava rätt...vem fan tror du att DU är? o du svarade inte ens på häften av frågan....bra att du skryter med 120 130 banor, jo sure. de ska jag söka upp. ta bort bloggen för fan         om du säger de...

hej

Av Karin Melander - 17 december 2011 13:05

hejsan allihoppa   har fått en komentar som jag tänker lägga ut   Hittade hennes blogg och facebook. har pratat med flera som känner dig och som känner Pernilla och dom flesta (9/10) tkr att det har gått bättre för Pernilla än vad det gått fö...

Av Karin Melander - 15 december 2011 12:54

Heeeej allihopppaaa:D:D   jaaaa nu är man i skolan och har en data lektion typ om indranet.se om gymnasium hur man ska välja allt tyyp:D:D   idag ska man handla tills imoegon för då kommer det ngr kompisar som man inte har träffat på längeee:...

Av Karin Melander - 13 december 2011 21:33


hej alliihoppaaa   sorry att jag inte har bloggat sen i lördags men men har inte haft tid eller sååå fullt uuuppp!!!!   ja vad har man gjort idag dåå inte såå mycket har varit i skolan och sååånt och så gav jag hästarna maat vid 4 och sen in ...

Presentation


Hejhej! Mitt namn är Karin Melander, brukar kallas för kakan (vet inte varför). Jag älskar hästar och att rida, sen gillar jag också kläder och mycket annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards