mylife

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Karin Melander - 4 december 2011 19:57

Hejsan allihopppaaaaa



JAAA !!! då har man tävlar en hek del idag hoppa sammanlagt 6st och det blev 6 st nollor meeed:D


först ut va det Apache i 90cm och huuur fin som helst perfekt över allt!! pigg  va han meed;D

sen hoppade jag 1m och där va han meed jätte fin så är as nöjd med allt i dag från han!! hur snäll som helst är han meed... gör allt jag säger då är det ALLT med!!!


sen va det Easy två 1m... huuuuur fiin som helst men VÄÄÄLDIGT PIIIIGG.. hoppade hööögt över allt och ingenting HAHA:D..... man kan säga att hon hoppade super i båda rundorna...:D:D hur glad kan man inte vaaa!!:D:D:D:D'


Sen va det dåå Bamse och han va väldigt fin men lite stressad på framhoppningen eller såå... men blev bättre sen är det inte va så många där inne.... okej in då till banan och hoppar.. fick inte upp tämpot lite för det va ngn som stoooog heeeelt feeel i vägen.... aaa !!!  men jag nollade med lite undertempooo men är nöjd ändåååå!!!! ibland måste man lära sig nya sakeer! eller hurr?


sen va det såå KM och jag nollade den rundan meeed... lite bättre där dåå men lite okonsetread (stavning)?   men sen va det då omh meed och fick 2 neer... lite överallt eller såå och jag va juu sååå trööött haha:)


ja men har ju haft en super helg med bara ör att min kille har varit här och sånt och haft det väldigt roligt som vanligt:D:D


ja nu måste man plugga lite eller sååå om man viiilll .. egentligen orkar jag inte för jag ääär sååå skoltrött assååå!!  eller vem är inte det när man ska gå ut 9:an snart!!! iallafall JAAAG!!


ni får ha det såå braaa:D:D puss och kraam! :D  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Mitt namn är Karin Melander, brukar kallas för kakan (vet inte varför). Jag älskar hästar och att rida, sen gillar jag också kläder och mycket annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards