mylife

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Karin Melander - 9 december 2011 19:51

Haaj Haaaj!!!



Ja hann ju inte blogga igår för jag var tvungen att plugga och jag tävlade hela dagen!!


RESULTAT I GREVAGÅRDEN!!


Easy hoppade jag LB LA och i lb så kom jag 6:a och jag kom faktiskt till tävlingsplatsen när det va typ 10 st kvar till mig. jag kollade bara på banan och kommer in åå rider och tar en placeringen såklart så nollaar jag med!!

och i LA så hoppade hon heeelt perfekt och kom 4:a :D


med bamse så gick det inte så bra!!


ja hellaaaaa veckan måndag till fredag jag inte jag varit i skolan för jag har varit sjuk och typ feber eller nått... men då har jag varit hemma och kollat på tv helaaaa tiden...


MEN nuuuu är det ju IDOOOL vem ttycker ni ska vinnaaa dåååå????? tycker att Robin ska vinna för jag hörde på vinnarlåten och såklart så är det Robin som sjöng bäst för Amanda hörde man inte vad hon sjööng lixsom..??


jajaaaa ni får ha det så bra och imoegon ska man träna med bamse för en som heter nått hahahha:D:D




ha deeeet  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej! Mitt namn är Karin Melander, brukar kallas för kakan (vet inte varför). Jag älskar hästar och att rida, sen gillar jag också kläder och mycket annat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards